Ek kyk nou die dag na van my kliente se FB profiele – watter ontnugtering. Want kort-kort sien ek die verhoudingstatus is, “it’s complicated”, al is sommige getroud of net in ‘n verhouding.

So in my stilte besef ek dat die huwelik en verhoudings is ‘n “mockery”,  veral as mens kyk wat mense oor hulle sg huwelikstatus/verhouding te sê het.
Engaged

Single

Married

Divorced

En dan die geykte “IT’S COMPLICATED”

Goeie hemel, maar daar is baie geskeides met netso baie “it’s complicated’s”

Baie wat hoop om nie eendag so op te eindig nie, maar waag, maw “engaged” and soon to be married.

Dan die slimstes onder die groep die “singletons”.

Maar wat my dwars in die crop steek is die groepie wat hulself “it’s complicated” noem.

Waarom???

Is dit omdat jy of jou eggenoot/maat ‘n “affair” het, is julle “swingers”,  is julle oppad egskeidingshof toe, of haat die een die ander in die huwelik/verhouding so, dat hulle dit die simpel  naam gee “it’s complicated”?

Ek besef ek is te oud hiervoor, ek verstaan dit nie, volgens my is jy of getroud of geskei,of in ‘n verhouding of nie,  niks anders nie. Waar val die “it’s complicated” uit? Is dit soos ‘n nuwe “designers etiket” wat elke Jan Rap en sy maat MOET hê……. vir ‘n bietjie aandag?  Waar ek vandaan kom is dit pleinweg net “kommin”, soos in Afrikaans en “common” soos in Engels.

Die wereld is ‘n siekspul – mense besef nie die rippel effek wat hul siek houding jeens hul verhoudings aan ‘n ander het nie. Kinders word daagliks daardeur benadeel want hulle verstaan nie hoe is hulle  in liefde verwek as dit “it’s complicated” is nie, ongeag wat die lewe na jou kant toe gooi. Kry “grip” oor jou verhouding en moenie mense om jou verwar met jou siek status waarin jy jou verhouding/huwelik plaas nie.

DIT IS KOMMIN VERBY. JY EN JOU MAAT ALLEEN weet mos of julle in ‘n verhouding is of nie – die res is irrelevant en uiters irriterend as mense buite jou verhouding dit moet aanhoor/lees,  (en dan ongelukkig hul eie gevolgtrekkings moet maak) myne is oor en oor “it’s common”, of “dit is waaragtig kommin”

Meaning common – an unsophisticated person =  the relationship status, “It’s complicated” this is surely common.

Kommin – die (myne) Afrikaanse woord vir common soos in Engels hierbo verduidelik.

URGH!!

 

