My ouman is soos ons in Engels sal sê infatuated met my niggie. 

My niggie wat baie jare jonger as ek is, en wat ‘n redelike bekende in SA is.

Sy is lank,  slank en jonk. 

Ons het ‘n Sondag of wat terug ‘n dedication ceremony van haar jonger suster se tweeling babas gehad. 

Sy is besig om haar funky kort pixie haarstyl uit te groei na iets langer en meer klassiek. Toe ons by die seremonie kom, stap sy nader om ons te groet – my man herken haar nie met die nuwe haarstyl nie en uit die bloute vra hy haar blykbaar, wie is jy? Half uit die veld geslaan sê sy haar naam, en ek lag en maak dadelik verskoning en gee die haarstyl die skuld. Sy aanvaar, en ons almal kuier lekker saam, iets wat nie gereeld gebeur agv haar besige skedule en sy wat haarself hervestig het in die Kaap nie.

Net so voor ons ry groet ons almal en toe ons by haar kom sê hy verleë verskonend, ek voel simpel dat ek jou nie herken het nie… maar kan ons asb net weer saam ‘n foto kry. Menende hy en sy. Die smooth operator wat hy is weet ook dadelik hoe om sy vroeëre flater te hersien, met die volgende woorde sê hy vir haar: terloops, dit is nie dat ek jou nie herken het nie,  dit is net, jy is baiiieee moooieeer as Liezel

En dadelik word daar nader gestaan en die ouman met die Sphinx langs hom glimlag breed, staan ekstra regop en nes ‘n kat wat die grootste piering room gekry het, kliek kliek die kamera… met die, wie is jy, flater heeltemal uit sy gedagtewereld…

Orige ouman, dink ek by myself, en daar gaat ons die nuwe week in…
(Ek weet nie wat hy praat as hy die ou foontjie uitruk en vir al sy kollegas die foto wys nie…. en ek gee ook nie juis om nie,  want dit is maar nogsteeds net ‘n prentjie met ‘n mooi vrou en ‘n ouman langs haar, wat so bietjie meer regop as normaalweg staan en glimlag 😉😊)

infatuation

ɪnˌfatʃʊˈeɪʃ(ə)n,ɪnˌfatjʊˈeɪʃ(ə)n/

noun

  1. an intense but short-lived passion or admiration for someone or something.

    “he had developed an infatuation with the girl”

    synonyms: passion for, love for, adoration of, desire for, fondness for, feeling for, regard for, devotion to, penchant for, preoccupation with, obsession with, fixation with, craze for, mania for, addiction to; fancy,
